نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 19:37

راه اندازی شهرک تولید محتوا با سرعت بیشتری در وزارت ارشاد دنبال ش

قزوین- استاندار قزوین گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان قزوین به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست صمیمانه فعالان فرهنگی و هنری استان قزوین با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: استان قزوین در تمامی حوزه‌های قابل تصور مانند اقتصاد، موقعیت جغرافیایی، نخبگانی، فرهنگی و غیره مزیت‌های متعددی دارد که این مزیت‌ها موقعیت استان را در موضوعات مختلف بسیار برجسته کرده است.

وی افزود: وقتی که مزیت‌های استان قزوین را در رقابت با سایر مناطق کشور مقایسه می‌کنیم، مزیت مطلق استان فرهنگ مردم استان قزوین است که بسیار بی نظیر است و متأثر از شرافت، نجابت و اصالت مردم خوب قزوین است و در تاریخ پرافتخار قزوین در هرجا که نیاز به نقش آفرینی در مسیر حق و آرمان متعهد انسانی بوده است، بدون درنگ در آن شرکت کرده‌اند.

اعلایی گفت: کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند استان قزوین را باید به عنوان ذخیره استراتژیک فرهنگی بدانند که خوشبختانه در سطح ملی و استانی همین نگاه وجود دارد و باید روز به روز تقویت شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: شخصیت‌های مؤثری در این استان هستند که هنوز هم به صورت گمنام در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و سیاسی در سطح کشور در حال فعالیت هستند که نشان دهنده غنای قزوین در نیروی انسانی است.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان قزوین راه اندازی شهرک تولید محتوا در استان به تصویب رسیده است که پیشران توسعه فرهنگی است و متولی آن وزارت فرهنگ و ارشاد است که درخواست داریم با سرعت بیشتری پیگیری شود و امیدواریم گروه یا شخصی پیگیر ویژه این موضوع شود چراکه استان از نظر موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های انسانی بسیار سطح بالا است و راه اندازی این شهرک می‌تواند در سطح کشور و استان مؤثر باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030384

مهمترین اخبار ایران و جهان: