نیوز سیتی!
03 اسفند 1401 - 21:09

اجرای 60 پروژه آبرسانی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی در زنجان

مدیر عامل آبفای استان زنجان از ارسال مجوز انعقاد قرارداد با قرارگاه محرومیت‌زدایی از مرکز برای اجرای 60 پروژه تامین آب برای 150 روستا خبر داد و گفت: قرارداد نهایی اجرای این پروژه آماده و در حال نهایی شدن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌رضا جزء قاسمی، مدیر عامل آبفای استان زنجان در جلسه هماهنگی برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی که با حضور سردار آبرومند برگزار شد، با بیان اینکه برای تامین آب پایدار 57 روستا در سطح استان با قرارگاه محرومیت‌زدایی قرارداد منعقد شده بود، اظهار کرد: با حمایت استان اغلب این پروژه‌ها عملیاتی و مردم از آب پایدار بهره‌مند شده‌اند.

مدیر عامل آبفای استان زنجان از ارسال مجوز انعقاد قرارداد با قرارگاه محرومیت‌زدایی از مرکز برای اجرای 60 پروژه تامین آب برای 150 روستا خبر داد و تصریح کرد: قرارداد نهایی اجرای این پروژه آماده و در حال نهایی شدن است.

وی افزود: مبلغ قرارداد منعقد شده برای تامین آب در 150 روستا که شامل مجتمع‌ها آبرسانی هم می‌شود حدود 600 میلیارد تومان است.

جزء قاسمی به عدم تخصیص بودجه مصوب برای اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی با وجود قرار گرفتن در پایان سال اشاره کرد و گفت: در این راستا باید متوجه بود که مطالباتی وجود دارد که باید پرداخت شود.

همچنین جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان هم در این جلسه به وجود 52 روستای بالای 20 خانوار که نیازمند بهسازی جاده هستند اشاره و تصریح کرد: در بهسازی این محورها باید همه مسائل در نظر گرفته شود چرا که برخی از این مسیرهای شیب و قوس زیادی دارند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051340

مهمترین اخبار ایران و جهان: