نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 20:26

ضرورت آمادگی همه دستگاه‌های خدماتی فومن برای نوروز ۱۴۰۲

فومن- فرماندار شهرستان فومن بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان در نوروز تاکید کرد و گفت: مدیران برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران برنامه ریزی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی فکور امروز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان فومن اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در تقارن زمانی ابتدای سال ۱۴۰۲ قرار گرفته، هماهنگی ستاد خدمات سفر نیز باید با برنامه ریزی و به صورت دقیق صورت گیرد.

فرماندار فومن بر لزوم آمادگی همه دستگاه‌های خدمات رسان در نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد و افزود: مدیران برنامه ریزی برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران را در دستور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود در نوروز ۱۴۰۲ شاهد افزایش ورود مسافران به این شهرستان باشیم، ادامه داد: در خصوص بهبود سلامت عمومی شهروندان و مدیریت بیماری کرونا نیز مدیریت منظم و اصولی در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

فکور به تشکیل کمیته‌های ۱۰ گانه در شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: مدیریت ترافیک شهری و ارائه خدمات به مسافران نیز مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار فومن با بیان اینکه برگزاری مناسبت‌های مذهبی ایام ماه مبارک رمضان همچون سال گذشته با برنامه ریزی پیش خواهد رفت، اظهار کرد: مدیریت شهری در شهرهای فومن، ماسوله و ماکلوان نیز خدمات دهی به مسافران را در دستور کار قرار دهد.

فعالیت ۸۰۰ واحد خانه مسافر در فومن

«سید محمد علی حسینی نسب» مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فومن با اشاره به فعالیت ۸۰۰ واحد خانه مسافر برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی اضافه کرد: افراد تابلو به دست و واحدهای اقامتی خصوصی فاقد مجوز هستند که با وجود کثرت تعداد، نظارتی بر آنها وجود ندارد.

حسینی نسب تصریح کرد: می‌توان به منظور بهره مندی هرچه بیشتر و آشنایی مسافران با محصولات صنایع دستی و فراهم کردن شرایط خرید آنها، نمایشگاه‌های موقت در این ایام برپا کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور مسافر در شهرستان فومن آورده‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی را با خود به همراه دارد، گفت: وجود بازارچه‌ها یا فروشگاه‌های دائمی کارکرد بهتری برای این شهرستان خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068840

مهمترین اخبار ایران و جهان: