نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 18:04

ضرورت نظارت بر پایدارسازی اشتغال مددجویان زنجانی

زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۶۸۴ خانواده توانمند شده زنجانی با اجرای طرح‌های اشتغال از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌اله صالحی گفت: در کنار رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده‌های تحت حمایت، یکی از رویکردهای اصلی این نهاد زمینه‌سازی برای خودکفایی و توانمندسازی جامعه هدف با رعایت مراتب تکریم این افراد است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، در چند سال اخیر توانمندسازی و ایجاد مشاغل پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت را در دستور کار خود قرار داده است، تاکید کرد: درآمد پایدار مددجویان از طرح‌های اشتغال نشان‌دهنده تحقق اهداف این نهاد در توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد به صورت هدفمند انجام می‌شود، ادامه داد: بررسی کامل توانمندی خانواده‌ها از لحاظ درآمدی، ملاک خروج خانواده‌ها از چرخه حمایتی امداد بوده ورویکرد این نهاد استمرار حمایت‌های اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها تا زمان اطمینان از توانمندی آنان ادامه می یابد.

صالحی با اشاره به اینکه در راستای پایدارسازی اشتغال مددجویان نظارت‌های لازم بر طرح‌های اجرا شده انجام می‌شود، افزود: در نتیجه اقدامات صورت گرفته در سال‌جاری ۶۸۴ خانواده و مجری طرح اشتغال خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1036540

مهمترین اخبار ایران و جهان: