نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 17:26

استقبال کرمانی‌ها از فیلم «غریب» در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر

فیلم غریب پر فروش‌ترین فیلم در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر کرمان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، امین شجاعی، دبیر اجرایی چهل‌ویکمین جشنواره فجر در استان کرمان در خصوص استقبال مردم از جشنواره و فیلم‌های آن بیان کرد: بعضی از فیلم‌ها مانند غریب استقبال بسیار خوبی داشتند اما فیلم‌هایی نیز بودند که استقبال کمتری از آنها انجام شد. استقبال از فیلم غریب به حدی بود که سالن‌های سینما پر شده بود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های سرهنگ ثریا‌، عطر آلود، غریب و شماره ۱۰ جزو پر فروش‌ترین فیلم‌های جشنواره چهل‌ویکم بودند و مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفتند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در آخرین روز برگزاری جشنواره در کرمان، فیلم اتاقک گلی با استقبال بسیار خوبی مواجه شود.

دبیر اجرایی چهل و یکمین جشنواره فجر در استان کرمان تصریح کرد: بیشترین فروش فیلم مربوط به فیلم غریب در سینما شهر تماشا بود و در مجموع استقبال مردم از فیلم‌ها در سینما آسیا بیشتر بود.

وی ضمن گلایه از بعضی ارگان‌ها برای همکاری ضعیف در برگزاری جشنواره، خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دانشگاه شهید باهنر کرمان به‌دلیل استقبال خوب از فیلم‌ها تشکر می‌کنم.

شجاعی در مورد اکران فیلم‌ها و جدول پخش فیلم‌ها با بیان اینکه جدول پخش از تهران مشخص شده بود که البته از سوی استان نیز تغییراتی در دو سانس انجام شد، گفت: در روز آخر جشنواره فیلم‌های شماره ۱۰، وابل و اتاقک گلی در سینما شهر تماشا و آنها مرا دوست داشتند، در آغوش درخت و کاپیتان در سینما آسیا اکران خواهد شد.

دبیر اجرایی چهل‌ویکمین جشنواره فجر در استان کرمان به استقبال خوب مردم کرمان از فیلم یادگار جنوب نیز اشاره کرد گفت: این فیلم ساخت هنرمندان کرمان است و در جشنواره مورد استقبال قرار گرفت.

شایان ذکر است، فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از ۱۷ تا ۲۴ بهمن‌ماه در دو سینمای آسیا و شهرتماشا کرمان اکران شدند

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036484

مهمترین اخبار ایران و جهان: