نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 12:51

تصفیه خانه شهر جدید هشتگرد تا ۱۴۰۲ ارتقاء می‌یابد

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تخصیص در نظر گرفته شده برای استفاده از آب سد طالقان ، اقدامات لازم برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب شهر جدید هشتگرد در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا خرداد سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با مدیر کل آبفای البرز به همراه معاون بهره برداری آبفای استان و مدیر آبفای شهرستان ساوجبلاغ، گفت: اولویت اصلی در حوزه آب، تأمین آب شرب نظر آباد است.

حدادی افزود: به منظور تخصیص در نظر گرفته شده برای استفاده از آب سد طالقان ، اقدامات لازم برای ارتقای ظرفیت تصفیه خانه آب شهر جدید هشتگرد در حال انجام است و پیش بینی می‌شود تا خرداد سال ۱۴۰۲ به سرانجام برسد.

وی بیشترین مشکلات بخش آب را در روستاها ذکر کرد و گفت: شبکه فرسوده و لزوم حفر چاه‌های جدید و رعایت الزامات بهداشتی در مناطق استحصال آب از مواردی است که روستا ها با آن مواجهندو با اقدام جهادی مرتفع می‌شود.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار دو تن از اهالی روستاهای حسنجون و سید آباد و خوروین هم حضور یافته و با بیان مشکلات توسط آنها، مدیرعامل آبفای البرز دستور رسیدگی به آنها را صادر کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036040

مهمترین اخبار ایران و جهان: