نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 17:20

حسین وفایی فینال مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان را از دست داد

حسین وفایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اسنوکر ۶ توپ قهرمانی جهان مقابل نماینده تایلند شکست خورد و از صعود به فینال این رقابت ها بازماند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، حسین وفایی نماینده خوب اسنوکر کشورمان که در مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان از تاریخ ۶ تا ۱۱ مارچ ۲۰۲۳ (۲۰ – ۱۵ اسفند ۱۴۰۱) در تایلند حضور پیدا کرد در یک نیمه نهایی جذاب و نزدیک در مقابل اون نوح نماینده کشور میزبان با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد و علی رغم شایستگی هایش از رسیدن به فینال این مسابقات بازماند.

حسین وفایی در دور گروهی پورامین دانجیراکول (تایلند)، جان هیگینز سرشناس (اسکاتلند)، کن دوهرتی (ایرلند) را شکست داد و با سرگروهی راهی دور بعدی مسابقات شد. در ادامه نیز نوپون سائنگهام و جاد ترامپ را از پیش روی برداشت و در دیدا نیمه نهایی نیز با شکست در مقابل اون نوح از رسیدن به فینال این دوره از مسابقات بازماند.

دیدار فینال این رقابت ها میان اون نوح و برنده مسابقه تام فورد و دینگ جون هوی روز شنبه ۲۰ اسفند برگزار خواهد شد.

حسین وفایی قهرمان ارزنده اسنوکر کشورمان در مسابقات اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که در حال برگزاری است در دیدار نیمه نهایی مقابل نپچایا اون نوح نفر ۵۹ رنکینگ جهانی شکست خورد و به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا نکرد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084784

مهمترین اخبار ایران و جهان: