نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 15:46

بیش از ۴۴۰۰ خدمات امدادی به زائران راهیان نور در خوزستان ارائه شد

اهواز- سخنگوی طرح نوروزی هلال احمر خوزستان گفت: از آغاز طرح نوروزی تاکنون خدمات امدادی به مسافران نوروزی ارائه شده که از این بین ارائه خدمت به بیش از چهار هزار و ۴۰۰ زائر راهیان نور است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بزاز زاده ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از ۲۵ - ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱، در پایگاه‌های امدادی و ایمنی سلامت مسافران نوروزی خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، پویش بهرفت، خیمه‌های نماز و… به مسافران با مقصد خوزستان ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر خوزستان به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مردم است، افزود: بیش از هفت هزار ۸۰۰ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده که ۱۰ نفر مورد درمان سرپایی، ۲۰۲ نفر اسکان و ۳۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شده است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مشارکت کنندگان در طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ عنوان کرد: بیش از چهار هزار ۷۰۰ نفر از خدمات پست‌های ایمنی بهره مند شده که بیش از سه هزار نفر آن به پویش ملی بهرفت پیوسته‌اند.

بزار زاده به خدمات تیم‌های سحاب و ارائه خدمات کمک‌های اولیه به مسافران در تفرج‌گاه‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات تیم سحاب خوزستان در اماکن تفریحی‌، گردشگری و مذهبی بهره مند شده‌اند.

او با اشاره به اینکه اعضا مشارکت کننده به محض ورود به صحنه حوادث اقدامات و کمک‌های اولیه را برای مصدومان انجام می‌دهند، تصریح کرد: حدود سه هزار نفر در این ایام با مراجعه حضوری یا در عملیات‌های امدادی مورد درمان سرپایی قرار گرفته‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101840

مهمترین اخبار ایران و جهان: