نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 01:24

در فرایند استعدادیابی رشته‌های ورزشی به مناطق کمتر برخوردار توجهی ویژه‌ شود

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کمتر برخوردار گفت: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه‌ای معطوف شود چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه تحول و پیگیری در مجموعه اداره ورزش و جوانان  ملموس است، اظهار داشت:ستاد ساماندهی امور جوانان و مسائل مربوط به امور ورزش نیازمند همت قوی است و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه مدیران قوی در سطح شهرستان منصوب شوند تا عقب ماندگی‌هایی که در یک سال اخیر به دلیل جابجایی‌های مکرر بوده با انتصاب مدیر قوی جبران شود.

وی افزود: علیرغم اقدامات مؤثر و پیگیری‌های صورت گرفته اداره کل ورزش و جوانان استان، در ماه‌های اخیر به مقوله ورزش و جوانان شهرستان اصفهان توجه لازم نشده است. 

احمدی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توجه ویژه به مقوله ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: باتوجه به نیازها و ظرفیت‌های خوب موجود، تدابیر لازم باید به گونه‌ای اتخاذ شود که مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود مرتفع شود و در این راستا با پیگیری مجدانه و برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم بسیاری از کاستی‌ها و مشکلات را برطرف کنیم.

فرماندار اصفهان با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کمتر برخوردار عنوان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته‌های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کمتر برخوردار توجه ویژه‌ای معطوف شود چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1042540

مهمترین اخبار ایران و جهان: