نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 01:34

ما باید به تبعیت از شهدا به تکلیف خود عمل کنیم

بهبهان- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تاکید بر اینکه ما هم باید به تبعیت از شهدا به تکلیف خود عمل کنیم، گفت: تکلیف ما اجرای دستورات دین مبین اسلام با راهنمای ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصر چهارشنبه در یادواره شهدای شهر تشان بهبهان اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای والامقام خوزستان و منطقه تشان را از یاد نخواهیم برد؛ شهدای گلگون کفن، جان خود را فدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران و به تکلیف شرعی و انسانی خود عمل کردند.

سردار خادم سیدالشهدا با تاکید بر اینکه ما هم باید به تبعیت از شهدا به تکلیف خود عمل کنیم، افزود: تکلیف ما اجرای دستورات دین مبین اسلام با راهنمای ولی فقیه است و خوشبختی دنیا و سعادت آخرت در همین تکلیف گرایی است؛ وصیت و سفارش شهدا برای همه نسل، رعایت عفاف و حجاب اسلامی برای بانوان است.

وی افزود: آمریکا از طریق فضای مجازی با کمک اعوان و انصارش، شعار ساختگی «زن، زندگی و آزادی» را ترویج داد تا ایران اسلامی متحد و مقتدر را دچار ضعف کند اما کور خوانده است.

سردار خادم سیدالشهدا بیان کرد: دین اسلام ادای احترام به مقام ارزشمند مادر را توصیه می‌کند و غرب به رهبری امپریالیسم جهانی، درصدد بی عفافی، بی حجابی و بی‌بندوباری و بی ارزش کردن جایگاه زن و مادر در خانواده است.

وی گفت: دشمن از ابتدا با طرح‌ریزی‌های افرادی چون فوکویاما، برژینسکی، رایس و دیگر ایده پردازانش به دنبال شکست و تکه تکه سازی ایران پهناور بود اما با جانفشانی شهدای سرفراز و رزمندگان دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و امنیت باز هم از پایتخت مقاومت اسلامی جهان یعنی ایران شکست خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095540

مهمترین اخبار ایران و جهان: