نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:45

مطیعی: ملت ایران با وجود مشکلات در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وجود برخی مشکلات در کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر حماسه آفریدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در سمنان اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت سردار رشید اسلام و افتخار استان سمنان، حاج حسن شاطری قرار داریم.

وی بیان کرد: اقدامات سردار شهید حاج حسن شاطری در خارج از ایران باعث آبروی نظام اسلامی شد و باید یاد و خاطره این شهید والامقام حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین رویداد هر سال در ایران اسلامی فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ۲۲ بهمن اوج قله حرکت پرافتخار ملت و یادآور پرشکوه‌ترین روز تاریخ ایران است؛ چراکه مردم در این روز عزت و عظمت خود را به دست آوردند.

مطیعی بیان کرد: دشمنان در بیش از چهار دهه گذشته، از راهبردهای مختلفی برای تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی و به زانو درآوردن نظام اسلامی استفاده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ایجاد تفرقه بین اقشار مختلف ملت و نیز انتشار شایعه و دروغ در سطح افکار عمومی از مهم‌ترین راهبردهای دشمنان برای تضعیف انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: امروز دشمنان دروغ‌های واضح و آشکار را به جای خبر درست منتشر می‌کنند که متأسفانه برخی عناصر داخلی نیز به آن دامن می‌زنند.

مطیعی گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را نسبت به نظام بی‌اعتماد و ناامید کند و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از راه‌های خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن بود که به‌خوبی انجام شد.

وی تصریح کرد: گروه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، وحدت و انسجام خود را بر سر منافع ملی حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: ملت ایران با وجود مشکلات کنونی، پای انقلاب خود هستند و برای مأیوس کردن دشمن، پاسداشت خون شهیدان، حمایت از فرمان رهبر انقلاب و شادی روح ملکوتی امام خمینی (ره) در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033340

مهمترین اخبار ایران و جهان: