نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 16:35

بهره‌برداری از 53 پروژه ورزشی در اردبیل تا خرداد 1402

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۵۳ پروژه ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی تا پایان خرداد ۱۴۰۲ در استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌اله صفری در آیین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی شهید سلیمانی شهرستان سرعین، بابیان اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف توسعه فضای آموزشی و عدالت تربیتی در سراسر کشور در حال برگزاری است، اظهار کرد: در استان اردبیل، ۵۳ پروژه ورزشی در قالب این طرح تا پایان خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه از ۵۳ پروژه شهید سلیمانی در استان اردبیل، ۳۵ باب زمین چمن مصنوعی درون مدرسه‌ای، ۵ سالن ورزشی با سقف بلند و ایجاد ۱۳ کلاس تخصصی درس تربیتی بدنی را شامل می‌شود؛ افزود: با اتمام پروژه‌ها درمجموع ۳۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با تأکید بر اینکه توسعه ورزش‌های همگانی رکن اصلی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ اعلام کرد: موارد استفاده پروژه‌های افتتاح شده فقط مختص دانش‌آموزان نیست، بلکه در راستای برنامه‌های «مدرسه کانون تربیتی محله» آحاد مردم محلی و منطقه‌ای می‌توانند از فضای ورزشی ایجادشده بر اساس هماهنگی آموزش‌وپرورش بهره‌مند شوند.

وی با برشمردن موفقیت‌های چشمگیر دانش‌آموزان در حوزه‌های مختلف علمی و ورزشی، گفت: رسالت اصلی آموزش‌وپرورش شناسایی و هدایت صحیح و هدفمند استعداد دانش آموزان در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی است و تمامی برنامه‌ها و فعالیت آموزش‌وپرورش استان نیز در این راستا اجرا‌ می‌شود.

پایان پیام/۳۷۲۷/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079584

مهمترین اخبار ایران و جهان: