نیوز سیتی!
26 بهمن 1401 - 23:13

سرمربی گیتی‌پسند: به این برد نیاز داشتیم/ بازی‌های بعدی نیز روی سکو خواهم بود

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: بازی‌های قبلی خوب نبودیم اما در این بازی توانستیم ۲ امتیاز شیرین را کسب کنیم، واقعا به این برد احتیاج داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند پس از برتری تیمش مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، ۵، ۶ دقیقه اول بد شروع کردیم ولی هر چه جلوتر رفتیم عملکرد تیم بهتر شد، در بازی‌های قبلی خوب نبودیم اما در این بازی توانستیم ۲ امتیاز شیرین را کسب کنیم، واقعا به این برد احتیاج داشتیم.

وی افزود: شهید شاملی تیم کوچکی نیست، سرمایه‌گذاری کرده و بازیکنان ملی‌پوش در اختیار دارد، به آن‌ها نیز تبریک می‌گویم که بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند، بازیکنان جوان ما باید از بازیکنان بزرگی مانند الله‌کرم استکی درس بگیرند.

صادقی تصریح کرد: هندبال بازی لحظه‌هاست و بازیکنان ما در نیمه دوم از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردند، لحظاتی که باید توپ‌هایمان را گل می‌کردیم این کار را انجام دادیم.

سرمربی گیتی‌پسند با اشاره به محرومیت و عدم حضورش بر روی نیمکت در این مسابقه گفت: خیلی بهتر از قبل بود و می‌خواهم در بازی‌های آینده نیز همین کار را انجام دهم.

از کورس قهرمانی عقب افتادیم

عزیز نوربهبهانی مربی تیم شهید شاملی کازرون نیز پس از پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوب و جان‌داری بود، به جرات می‌توان گفت یکی از زیباترین بازی‌های فصل جاری بود، گیتی‌پسند تیم جوان و باانگیزه‌ای بود، دقایقی از بازی افت شدیدی داشتیم و حریف را دست‌کم گرفتیم، در ادامه لیگ باید بیشتر کار کنیم تا به موفقیت دست یابیم.

وی افزود: گیتی‌پسند یکی از تیم‌های خوب لیگ است، از کادر و بازیکنان جوان و باتجربه‌ای تشکیل شده است، مطمئن باشید این مقابل دیگر تیم‌های لیگ نیز نتایج خوبی خواهد گرفت‌.

نوربهبهانی در پاسخ به این که آیا این شکست کار آن‌ها را برای قهرمانی سخت کرد، گفت: با این شکست کمی از کورس قهرمانی عقب افتادیم، اما چیزی را از دست ندادیم، این شکست می‌تواند یک شوک مثبت برای تیم ما باشد و لیگ را پرقدرت‌تر دنبال کنیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039584

مهمترین اخبار ایران و جهان: