نیوز سیتی!
24 تیر 1402 - 08:36

شهرداری‌های سمنان ساختمان‌های ناایمن را شناسایی کنند

استاندار سمنان گفت: شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهرها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به شهروندان انجام شود و اقدام لازم در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در گردهمایی شهرداران و شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان در سالن جلسات شهرداری شهمیرزاد اظهار کرد: امروز دوران طلایی خدمتگزاری برای مردم است. مردم ما شایسته بهترین خدمت‌ها هستند و باید در این مسیر به صورت جهادی و روحیه انقلابی و مستمر گام برداریم و قدردان نعمت خدادادی فرصت خدمتگزاری باشیم.

وی افزود: هر که به انقلاب اسلامی علاقه‌مند است، امروز باید در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق جهاد تبیین، دستاوردهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی را بیان و اطلاع‌رسانی کند.

استاندار سمنان ادامه داد: هر چه بتوانیم خدمت‌های بهتر و شایسته مردم را ارائه کنیم، اشتیاق، علاقه و رویکرد مردم به شهرداری‌ها افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: از شهرداران استان سمنان به‌ واسطه اقدامات مطلوب، صداقت، تلاش و ارائه خدمت به شهروندان با کمترین امکانات تقدیر می‌کنم.

هاشمی تصریح کرد: شهرداران استان سمنان همواره در بحث اقدامات و برنامه‌های فرهنگی، اجرای مبلمان شهری و افزایش نشاط اجتماعی پیشرو بوده و نیاز است تا در آینده نیز این مسیر را با رعایت اصول و چارچوب قانون به پیش ببرند.

وی عنوان کرد: شهرداری‌ها علاوه بر اقدامات عمرانی و مدیریت شهری، باید در بحث مسؤولیت‌های اجتماعی و سلامت روحی مردم نیز ورود مطلوب و جدی داشته باشند.

استاندار سمنان گفت: همراهی و تلاش‌های شهرداران استان سمنان در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مورد تأمین زمین و فراهم‌سازی زیرساخت‌ها قابل ‌تقدیر است.

وی با بیان اینکه شهرداران استان سمنان باید محور وحدت در پیشبرد امور و تعامل با مردم و شوراهای اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: تولید ثروت و ایجاد فرصت‌های شغلی در روستاهای استان سمنان از مهاجرت جوانان روستایی برای اشتغال و ایجاد حاشیه‌نشینی در شهرهای استان سمنان جلوگیری خواهد کرد.

هاشمی تأکید کرد: شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهرها برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به شهروندان انجام شود و اقدام لازم در این حوزه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم در این استان در حوزه‌های اشتغال، احیای واحدهای راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، واریزی اعتبارات ارزش‌افزوده، تحویل ماشین‌آلات شهرداری‌ها و سایر حوزه‌ها اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفت.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1359540

مهمترین اخبار ایران و جهان: