نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 23:16

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل

فرمانده انتظامی استان مازندران، از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: ۸۰۰هزار بسته تنباکو و ۵۰ تن زغال غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران،  از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: ۸۰۰هزار بسته تنباکو و ۵۰ تن زغال غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آمل با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه تولید تنباکو و زغال با مارک های خارجی تقلبی در یک سوله، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سوله تولید و دپوی کالای مورد نظر شده و با هماهنگی.های قضایی، محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

مفخمی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سوله، بیش از ۸۰۰ هزار بسته ۵۰ گرمی تنباکو با مارک های خارجی" و همچنین بیش از ۵۰ تن زغال کشف که بنا بر برآورد اولیه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

وی ی با بیان اینکه در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در این سوله با ایجاد خط تولید، تنباکوها را با برچسب جعلی کشورهای عربی بسته بندی و به بازار عرضه می‌کردند که سه دستگاه مربوط به بسته‌بندی موجود در آن سوله نیز توقیف شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303040

مهمترین اخبار ایران و جهان: