نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 12:01

واکنش گل‌محمدی به پیشنهادات پرسپولیس/ فعلا خبری از دود سفید نیست!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان فصل گذشته فوتبال ایران اعلام کرده بود از نظر روحی خسته شده است، پس از سفر به خارج از ایران هنوز پاسخ مشخصی به ادامه کارش برای فصل بعد نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش از زمان پذیرش مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تصمیم به حفظ رابطه صمیمی با یحیی گل محمدی سرمربی گرفت تا بدون واسطه صحبت‌های سرمربی سرخپوشان را شنیده و نقطه نظرات خود را بیان کند.

همین امر تأثیر بسزایی در حفظ آرامش بین باشگاه و رختکن پرسپولیس داشت تا سرخ‌ها در فصل گذشته به سه قهرمانی ممکن در فوتبال ایران برسند.

با این حال یحیی گل محمدی در پایان فینال جام حذفی، از فشار بالای جسمی و روحی‌اش صحبت کرد تا حضورش در فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

سرمربی پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن تعطیلات خانوادگی به خارج از کشور سفر کرده است ارتباط خود بادرویش را حفظ کرده اما نسبت به بازگشت به میز مذاکره برای فصل آینده را بار دیگر به تعویق انداخته است.

گل محمدی در آخرین تماس مدیرعامل باشگاه حاضر به صحبت درباره این موضوع نشده و همه چیز را به ابتدای هفته آینده موکول کرده است تا به این ترتیب همچنان خبری از بیرون آمدن «دود سفید» از دودکش باشگاه پرسپولیس نباشد.

سرمربی پرسپولیس تنها به دادن پیشنهاد تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی که برای فصل بعد قرارداد ندارند اکتفا کرده است تا ماندن او در پرسپولیس با وجود حمایت همه جانبه درویش و هیأت مدیره باشگاه مبهم باشد.

سرمربی پرسپولیس البته هیچ پیام منفی هم نسبت به جدایی از پرسپولیس نداده است و با مشخص شدن وضعیت نهایی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، هفته آینده پای میز مذاکره با مدیران این باشگاه خواهد نشست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279840

مهمترین اخبار ایران و جهان: