نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 00:42

محفل شعر غدیر در ساوجبلاغ برگزار شد

ساوجبلاغ- محفل ادبی شعر غدیر با حضور شعرای کشوری، استانی و شهرستانی در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محفل ادبی شعر غدیر عصر پنجشنبه با حضور شعرای کشوری، استانی و شهرستانی در فرهنگسرای امام علی (ع) شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

این برنامه به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی و با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد، در جمع شعرا و علاقه مندان به مدح و ثنای اهل بیت علیهم السلام صورت پذیرفت.

در این برنامه حجت الاسلام مختاری امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ساوجبلاغ، به عنوان مهمان و سخنران برنامه در خصوص فضائل امیر مؤمنان (ع) به ذکر روایات و احادیثی در این زمینه اشاره کرده و به اذعان این فضائل حتی از زبان دشمنان حضرتش پرداخت.

رحمان نوازنی، احمد علوی، بهنام فرشی و سید حسام طباطبایی از شعرایی بودند که به شعر خوانی در مدح مولای متقیان (ع) و مقام غدیر پرداختند.

احسان فر، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ، با اشاره به این برنامه و ضمن تاکید بر پیگیری جدی این اداره برای جریان سازی در حوزه ادبیات آئینی با توجه به زمینه‌های فرهنگی آن در شهرستان گفت: حمایت از برگزاری محافل ادبی و هنری یکی از اولویت‌های مهم این اداره خواهد بود و تلاش بر این است که این گونه محافل به صورت دوره‌ای در شهرستان تشکیل شده تا نوقلمان و جوانان مستعد و علاقه مند را به خود جذب کرده و پرورش دهد.

محفل شعر غدیر در ساوجبلاغ برگزار شد

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339540

مهمترین اخبار ایران و جهان: