نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 22:29

تکمیل جاده چشمه چاهی سیروان را هشت کیلومتر به ایلام نزدیکتر می کند

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تکمیل مسیر چشمه چاهی به سفید خانی حدود هشت کیلومتر شهرستان سیروان را به مرکز استان نزدیک می کند.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص طرح های راهسازی شهرستان سیروان گفت: مسیر چشمه چاهی به سفید خانی حدود هشت کیلومتر شهرستان سیروان را به مرکز استان نزدیک می کند در آخرین مراحل تکمیل قرار دارد.

وی افزود: پیمانکار طرح هم اکنون مشغول ایمن سازی و ساماندهی ورودی این مسیر است و به زودی این طرح مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان توسعه راه های ارتباطی شهرستان سیروان در دستور کار این اداره کل است، ادامه داد: پیگیری تکمیل پروژه های راه سازی چشمه چاهی- سفید خانی، قاضی خان- بدره و بررسی از سرگیری احداث مسیر سرتنگ به هلسم (سیروان به چرداول) از برنامه های راه و شهرسازی استان است.

وی یادآور شد: مسیر سیروان به بدره پارسال پس از سال ها به بهره برداری رسید و شهرستان سیروان با بهره برداری از این مسیر از بن بست جغرافیایی خارج شد و هم اکنون پیمانکار در قطعه دیگری از این مسیر جهت ایمن سازی و استاندارد سازی محور مشغول به کار است.

دوستی اظهار کرد: راه و شهرسازی استان پیگیر اخذ ماده ۳۳ و همچنین تامین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری برای ادامه عملیات مسیر سرتنگ به هلسم ( سیروان به چرداول) است و فرمانداری سیروان نیز جهت شروع مجدد این طرح باید اعتباراتی در نظر داشته باشد چرا که تکمیل این طرح تحول بزرگی برای توسعه شهرستان سیروان در پی خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: ساماندهی وآسفالت ورودی روستاهای باباشمس، ورمیان، شهرک سرتنگ، ورگچ و چگنی با همکاری بنیاد مسکن در دست پیگیری است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1339484

مهمترین اخبار ایران و جهان: