نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 12:36

تبیین جنایات آمریکا نوعی جهاد است

نماینده ولی‌فقیه دراستان کرمانشاه آمریکا را بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر دانست و گفت: تبیین ماهیت آمریکا و جنایات آن کشور نوعی جهاد است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در جلسه امروز که با عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی با حضور حقوق‌دانان و قضات استان کرمانشاه برگزار شد، از آمریکا به عنوان بزرگ‌ترین ناقض حقوق بشر یاد شد.

وی ادامه داد: امامین انقلاب همواره تاکید دارند به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد، زیرا ماهیت این کشور استعمار دیگر کشور هاست، لذا تنها راه رهایی جامعه جهانی و کرامت انسانی پناه بردن به خداوند متعال است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: موضوع حقوق بشر که مدام آمریکا به عنوان پتکی بر سر کشور ها می‌کوبد مربوط به قرن اخیر نیست بلکه از دیرباز راجع به حقوق بشر صحبت شده زیرا کسی که بشر را خلق کرده حقوق او را هم تعریف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا عامل اصلی تمام نقض حقوق بشر در دنیاست، زیرا مخالف حقوق بشر است و از حقوق بشر به عنوان یک حربه برای استعمار کشورها استفاده می‌کند. باید به مردم و خصوصا جوانان بصیرت و آگاهی دهیم، زیرا اصل ماهیت جهاد تبیین در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی است و بسیار هم گسترده است و نباید تصور کنیم  فقط مربوط به امسال و پارسال باشد.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه یاد آور شد: تمام مشکلات ما از عدم اطلاع است، لذا باید مردم همواره در جریان اتفاقات قرار بگیرند و همواره بدانیم هیچگاه آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچگاه نباید نسبت به ماهیت آن کشور اعتماد نشان داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1327840

مهمترین اخبار ایران و جهان: