نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 14:16

گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه‌های کرمانشاه برگزار می‌شود

رییس بسیج اساتید استان به وجود بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ استاد بسیجی در استان داشت اشاره کرد و گفت: حدود نیمی از اساتید استان بسیجی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نامدار یوسفوند رییس بسیج اساتید استان کرمانشاه امروز در نشست خبری با خبرنگاران به منظور تشریح برنامه روز ملی بسیج اساتید و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران، اظهار کرد: شهید چمران یک اسوه، یک الگو، یک معیار، یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و یکی از عناصر وحدت‌بخش برای اساتید انقلابی در زمینه نقش‌آفرینی در امورات کشور و همچنین خدمت به مردم است.

وی ادامه داد:  شهید چمران آیات الهی را در مسیر هجرت، جهاد و شهادت در خود پیاده کرد، زمانی که کشور ضعف علمی داشت برای کسب علم به نقاطی از دنیا هجرت کرد، زمانی که لازم بود جهاد کرد تا به فیض شهادت نائل آمد.

رییس بسیج اساتید استان کرمانشاه نامگذاری روز بسیج اساتید در سالروز شهادت شهید چمران را افتخار بزرگی برای اساتید دانست و گفت: این مراسم با شعار«استاد بسیجی، جهاد تبیین و امیدآفرین، اعتلای حکمرانی» پیام فرهنگی دارد در راستای پیمان با شهدا برای ادامه راه آنان؛ تا در مسیر این بزرگواران ثابت قدم باشیم.

یوسفوند به نقش مهم خبرنگاران در راستای انعکاس پیام‌های ارزشی انقلاب اشاره و بیان کرد: این خبرنگاران هستند که با قلم خود با انعکاس مراسمات در راستای بزرگداشت شهدا، ارزش‌های انقلاب اسلامی را ماندگار می‌کنند.

وی اشاره‌ای به وجود بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ استاد بسیجی در استان داشت و گفت: حدود نیمی از اساتید استان بسیجی هستند.

یوسفوند در بیان جزئیات برنامه‌های سالروز شهادت شهید چمران به میزبانی دانشگاه رازی، گفت: مراسم برای حضور ۶۰۰ استاد و دانشجو در روز ۳۱ خردادماه برنامه‌ریزی شده که در دو بخش کشوری و استانی برگزار می‌شود. بخش کشوری به صورت ویدئوکنفرانس با سخنرانی مقامات کشوری برگزار خواهد شد و در بخش استانی هم چند تن از مسؤولان استانی سخنرانی خواهند داشت.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295784

مهمترین اخبار ایران و جهان: