نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 11:02

جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است و بهره‌گیری از تجربیات موفق دوران دفاع مقدس در این راه کمک‌کننده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در گردهمایی بصیرتی در جمع پایوران و سربازان ستاد سپاه استان سمنان در حسینیه شهدای گمنام، با اشاره به اهمیت شناخت حقیقی ابعاد مختلف جنگ ترکیبی دشمن اظهار کرد: در کوران فتنه‌ها باید توان خود را افزایش دهیم؛ زیرا دشمنان اسلام تمام تجربیات ۴۴ ساله خود را علیه ما بسیج کردند و امروز با به‌کارگیری سلاح جنگ ترکیبی به دنبال محو اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

وی افزود: همواره بهترین فرصت‌ها در دل بحران‌ها وجود دارد؛ فتنه‌ها انسان را آب‌دیده و ماهیت دشمنان و جریان نفاق را به‌خوبی معرفی می‌کند.

حسینی‌دیباجی گفت: سربازان امام زمان (عج) برای مقابله با فتنه‌ها باید ایمان و امید را در خود تقویت کنند و امروز مهم‌ترین سلاحی که در دست جبهه حق بوده، سلاح علم و آگاهی واقعی است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: موضوع جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مهم‌ترین ابزار ما در مقابله با جنگ ترکیبی است و اگر انسان‌ها نسبت به جنگی که از سوی حزب شیطان به راه افتاده، آگاه باشند، کاملاً برابر آن هجمه مصون می‌شوند.

حسینی‌دیباجی با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی تصریح کرد: بصیرت برای جامعه نیاز است و با بصیرت و دشمن‌شناسی می‌توانیم به‌جایی برسیم که نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم و زمینه‌سازان تمدن نوین اسلامی باشیم.

به گزارش فارس؛ همچنین همایش مودت و هم‌اندیشی علما و روحانیان استان سمنان به میزبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به میزبانی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان در سالن همایش‌های شهید بسطامی برگزار شد.

این همایش با حضور آیت‌الله رمضانی‌گیلانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان و جمعی از علما، روحانیان و مسؤولان استانی برگزار شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302184

مهمترین اخبار ایران و جهان: