نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 10:47

طرح واردات نهاده‌های دامی در مازندران مصوب شد

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران از تصویب طرح واردات نهاده‌های دامی و فعال سازی ظرفیت کامل زنجیره طیور استان در کارگروه اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح چهارشنبه در کارگروه اقتصادی استان با اشاره به برگزاری سومین جلسه افزود" طرح واردات نهاده‌های دامی و فعال سال ظرفیت کامل طیور استان از سوی بخش خصوصی ارائه شد و در کارگروه مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: ارائه راهکارهای مناسب برای تسهیل اجرای این طرح ضروری است و قرار شد بعد از ۱۰ روز از ابلاغ مصوبه کمیته رسمی برای اجرای آن تشکیل شود.

حسن خیریان پور معاون استاندار مازندران نیز با اشاره به طرح ارائه شده از سوی گروه توسعه مشارکت استان مازندران گفت: واردات نهاده‌های دامی می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی داستان حل کند و منجر به توسعه استان شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح باید نظرات دقیق کارشناسی دستگاهی را اعلام کنیم، افزود: در این راستا باید جوانب حقوقی و غیره آن بررسی و ارزیابی شود.

خیریان پور با بیان اینکه در زمینه کالاهای استراتژیک نیازمند ذخیره سازی هستیم گفت: باید همه ابعاد طرح مورد ارزیابی قرار بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284140

مهمترین اخبار ایران و جهان: