نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 14:03

اعلام جرم دادستان ایلام علیه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی

دادستان ایلام گفت: بر علیه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اعلام جرم کرده است.

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت:  باتوجه به وصول گزارشات متعدد مبنی بر تخلفات واضح و عدم مدیریت حوزه دارو در سطح استان، علیه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام جرم شد.

وی افزود: امروز رسیدگی به وضعیت دارویی استان و نظارت بر مشکلات پیرامون این موضوع به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

دادستان ایلام ادامه داد: مواردی از قبیل عرضه خارج از شبکه داروهای سهمیه ای، عدم نظارت بر فعالیت داروخانه های پاره وقت، کاهش محسوس ضریب تخصیص دارو به استان، واگذاری داروخانه های دولتی به بخش خصوصی و مواردی از این قبیل به عنوان مطالبه عمومی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

بخشنده تاکید کرد: گزارش های مردمی در خصوص فساد یا وقوع هر گونه جرمی در هر نقطه از استان، به قید فوریت مورد بررسی و پیگیری جدی دستگاه قضا قرار می گیرد.

وی یادآور شد: دستگاه قضا در راستای اجرای حفظ حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، با هیچ شخص یا ارگانی مماشات ندارد و بر اساس چارچوب قانون با افراد یا دستگاه های متخلف و خاطی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دادستان ایلام هفته گذشته نیز به موضوع کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری و نارضایتی گسترده و عمومی از کمبود ناوگان اتوبوس برون شهری ورود کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284840

مهمترین اخبار ایران و جهان: