نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 12:16

توقف در حاشیه کرج-چالوس ممنوع/ خطر ریزش سنگ

رییس پلیس راه استان البرز ضمن ارائه آخرین وضعیت جاده کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال، گفت: با توجه به بارش باران و وقوع سیلاب اخیر در جاده کرج - چالوس، احتمال سقوط سنگ در این محور متصور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پیمان کرمی، رییس پلیس راه استان البرز، امروز در حاشیه بازدید از آزادراه تهران-شمال، در جمع اصحاب رسانه، بابیان اینکه آزادراه تهران - شمال از روز شنبه به دلیل ریزش سنگ در حوزه مازندران بسته شده بود، گفت: اکنون این جاده بازگشایی شده و با توجه به بارش باران و وقوع سیلاب اخیر در جاده کرج - چالوس، احتمال سقوط سنگ در این محور متصور است.

کرمی گفت: مسافران قبل از سفر از وضعیت جوی و راه‌ها مطلع سپس اقدام به سفر کنند.

رئیس پلیس راه البرز افزود: باتوجه به اینکه تردد فقط از طریق آزادراه تهران-شمال صورت می‌گیرد مسافران زمان رفت و برگشت خود را مدیریت کنند.

کرمی افزود: مسیر تونل شماره ۱۶ آزادراه تهران -شمال تا انتهای تونل البرز زیر مجموعه استان البرزاست و اکنون از این مسیر تا تونل کندوان حدود ۳۴ کیلومتر بازگشایی و تردد انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز گفت: جاده قدیم کرج - چالوس نیز که از عصر روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل بارش رگباری و وقوع سیل بسته شده بود همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1284584

مهمترین اخبار ایران و جهان: