نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 18:34

بلندگوهای دشمن برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعال شده است

بوشهر- مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: بلندگوهای دشمن از هم اکنون برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حیدری ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار داشت: در شرایطی که رژیم صهیونیست هفته‌های زیادی از تجمعات خیابانی خود را می‌گذارند و منافقین مورد حمله پلیس آلبانی قرار می‌گیرند و افول آمریکا به چشم جهانیان آمده جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام عظمای ولایت مشغول تولید قدرت و ارتقا جایگاه خود در جهان است.

وی افزود: حضور عزت مندانه در حیات خلوت آمریکا یکی از دستاوردهای مهم نظام و دولت است که به برکت خون شهدا شاهد هستیم.

حیدری ادامه داد: این روزها که شاهد موفقیت‌های زیاد دولت در عرصه‌های مختلف هستیم برخی افراد در داخل و خارج از کشور تلاش دارند خدمات نظام و دولت را سانسور کنند.

وی بیان کرد: دولت در ابتدای کار با مشکلات انبوهی در حوزه تولید، معیشت، اقتصاد و کرونا مواجه بود و در عرصه روابط با همسایگان با مشکلات زیادی روبرو و اعتماد مردم از بین رفته بود.

حیدری تصریح کرد: در شرایطی آیت الله رئیسی دولت را تحویل گرفت که ۳۶۰ شهر قرمز، ۶۰ شهر نارنجی و هیچ شهری در وضعیت آبی کرونا قرار نداشته و تنها ۱۴ درصد مردم نسبت به کرونا واکسینه شده بودند.

آرامش سیاسی در کشور فراهم است

وی اضافه کرد: آیت الله رئیسی آرامش سیاسی را به کشور برگرداند و از دو قطبی سازی و تنش جریانات سیاسی با هم خودداری کرد و سیاست خارجی و بهبود روابط با کشورهای منطقه و همسایگان دنبال کرد.

حیدری بیان کرد: تصمیمات مدیران به جذب سرمایه اجتماعی کمک می‌کند و نقش شما در ارتقا سطح رضایت مندی بی بدیل است و انتظار داریم با جدیت مشکلات مردم را دنبال کنید.

وی خاطر نشان کرد: عمده سفرهای آیت الله رئیسی به مناطق محروم است و به دنبال توسعه متوازن است.

حیدری با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال جاری ادامه داد: بلندگوهای دشمن از هم اکنون برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات فعال شده است.

وی گفت: همه راهبردهای ما برای تقویت چهار مؤلفه رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت است و باید در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

حیدری بیان کرد: هر چه قدر به فضای انتخابات نزدیک می‌شویم شاهد تحرکات دشمن در زمین‌های مختلف از جمله شایعه پراکنی و دروغ پردازی‌ها هستیم و تلاش دارند مشارکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار دهند.

وی بر ضرورت جهاد تبیین تاکید کرد و یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی در تمامی محافل تبیین شود و مدیران در حوزه مسئولیتی اسناد آمایشی خود را با مردم در میان بزارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308684

مهمترین اخبار ایران و جهان: