نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 10:17

تولد باشکوه مسی در بازی گرامیداشت مکسی رودریگس + عکس

جشن تولد ۳۶ سالگی‌ فوق‌ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خاص و به یادماندنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بامداد امروز (یکشنبه - به وقت تهران) دیداری برای گرامیداشت مکسی رودریگس هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین در شهر روساریوی آرژانتین برگزار شد که یک سوی آن تیم ملی آرژانتین متشکل از بازیکنانی همچون لیونل مسی، آنخل دی‌ماریا، مارتین دمیکلیس و لیونل اسکالونی بودند و در سوی دیگر تیم نیولز اولد بویز متشکل از بازیکنانی همچون مکسی رودریگس و گابریل باتیستوتا بود. این بازی نمایشی در نهایت با برتری 7 بر 5 نیولز اولد بویز در ورزشگاه مارچلو بیلسا (ورزشگاه خانگی نیولز اولد بویز) به پایان رسید، دیداری که لیونل مسی در روز تولد 36 سالگی‌اش هت‌تریک کرد و باتیستوتا هم از روی یک ضربه پنالتی موفق به گلزنی شد.

پیش از آغاز این بازی از مکسی رودریگس که رابطه خیلی صمیمی با لیونل مسی دارد، تمجید شد. او فوتبال حرفه‌ای خود را در سال 1999 با پیراهن نیولز اولد بویز آغاز و در سال 2023 با پیراهن همین تیم و در سن 42 سالگی بازنشسته شد. همچنین هواداران نیولز اولد بویز استقبال خیلی گرمی از لیونل مسی داشتند که پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2000 به مدت پنج فصل برای‌شان بازی می‌کرد.

در پایان این دیدار نمایشی که 42 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند، بنجامین آگوئرو (پسر سرخیو آگوئرو) و نوه دیه‌گو مارادونادوی فقید پیراهنی که مارادونا در زمان عضویتش در تیم نیولز اولد بویز به تن داشت را تقدیم مکسی رودریگس کردند.

لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین , لیونل مسی , تیم ملی فوتبال آرژانتین ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1307340

مهمترین اخبار ایران و جهان: