نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 01:07

پیروزی پرگل برزیل برابر گینه در یک بازی دوستانه/ وینیسیوس و هم‌تیمی‌‌هایش سیاه‌پوش شدند + عکس

تیم ملی برزیل در مصافی دوستانه با تیم ملی گینه در خاک اسپانیا، موفق به کسب یک پیروزی پرگل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دوستانه ملی، شب گذشته (شنبه) تیم‌های ملی برزیل و گینه در ایالت کاتالونیای اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی را برزیلی‌ها با نتیجه 4 بر یک به سود خود به پایان رساندند.

جوئلینتون در دقیقه 27 گل نخست بازی را برای برزیلی‌ها به ثمر رساند. این اولین گل مهاجم باشگاه نیوکاسل در اولین بازی ملی‌اش برای سلسائو بود. پس از او رودریگو هافبک رئال مادرید در دقیقه 30 اختلاف را برای برزیلی‌ها به عدد دو رساند، اما تنها شش دقیقه بعد گینه توسط سهرو گویراسی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. سومین گل برزیل را هم ادر میلیتائو دیگر بازیکن رئالی مادرید این تیم در دقیقه 47 با پاسی از لوکاس پاکتا به ثمر رساند. آخرین گل برزیل را نیز وینیسیوس جونیور در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این بازی یک حاشیه جالب داشت که یکدست سیاه‌پوش شدن بازیکنان تیم ملی برزیلی برای اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه اخیر هواداران باشگاه والنسیای اسپانیا علیه وینیسیوس جونیور در ورزشگاه مستایا بود. در ابتدای بازی نیز بازیکنان برزیل و گینه به‌صورت نمادین زانو زدند تا اعتراض خود را به نژادپرستی در فوتبال نشان دهند.

تیم ملی فوتبال برزیل ,

این نخستین بار است که تیم ملی برزیل با لباس‌‌های مشکی رنگ به میدان می‌رود. پیراهن اول سلسائو، زرد رنگ و پیراهن دوم آن هم آبی است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1291484

مهمترین اخبار ایران و جهان: