نیوز سیتی!
16 تیر 1402 - 13:40

بنیاد علوی ۷۵۰ بسته معیشتی به‌مناسبت عید غدیر در سردشت توزیع کرد

ارومیه - دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این نهاد به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم ، ۷۵۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عابدی در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی اظهار کرد: این بسته‌ها با اولویت خانواده‌های روستایی تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد.

وی اضافه کرد: برای هر کدام از این بسته‌های معیشتی هفت میلیون ریال هزینه شده و در مجموع پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برای این منظور اختصاص پیدا کرده است.

دبیر نهاد بنیاد علوی در سردشت گفت: این بسته‌ها که شامل اقلام خوراکی هستند به صورت مشارکتی و ۲۵۰ بسته توسط بنیاد علوی و ۵۰۰ بسته توسط خیرین شهرستان تأمین شده است.

عابدی یادآور شد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز ۷۰۰ بسته معیشتی و آموزشی میان خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد که از این تعداد، ۴۰۰ بسته معیشتی بوده که هر بسته دارای پنج قلم شامل رب گوجه، حبوبات، قند، ماکارونی و خرما و در مجموع برای آنها یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده بود.

وی افزود: ۳۰۰ بسته آموزشی هم شامل یک کیف (کوله‌پشتی) و نوشت افزار، سه هزار دست لباس مدرسه شامل مقنعه، مانتو و شلوار و در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه ۲۰۰ چادر زنانه نیز بین بانوان این شهرستان توزیع شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1340384

مهمترین اخبار ایران و جهان: