نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 21:47

شاخص‌های امنیتی در تنگستان مطلوب است/ ترویج فرهنگ صلح و سازش

بوشهر- فرماندار تنگستان با اشاره به امنیت مطلوب در این شهرستان گفت: با همکاری مجموعه دستگاه قضایی، طی ۲ سال گذشته بیشترین رفع تصرف در شهرستان اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر شنبه در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدای بهشت اکبر اهرم به مناسبت هفته قوه قضائی اظهار داشت: قوه قضائیه یکی از ارکان مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع در جامعه ایفا می‌کند و در واقع با این عملکرد و دستاورد خدمات ارزشمندی و ماندگار به مردم ایران اسلامی تقدیم کرده است.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته خدمات بسیار خوبی در جهت حل مشکلات مردم توسط دستگاه قضا در شهرستان صورت گرفت است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: تنگستان به خاطر جغرافیای آن هم در بخش گردشگری، دریا و کوهستان فضای مناسبی برای تصرف و ساخت و سازهای غیر مجاز است که با همکاری مجموعه دستگاه قضا طی ۲ سال گذشته بیشترین رفع تصرف در شهرستان اتفاق افتاده است.

وی بیان کرد: رویکرد مردمی در بخش دستگاه قضا و ثبت اسناد و املاک طوری عمل شده که مناسب بوده و کمترین شاکی و شکایت از این دو مجموعه داشتیم.

لطفی تصریح کرد: اگر امروز در تنگستان شاهد ویژگی‌های امنیتی و صلح و سازش و کنار هم بودن در یک شاخص بسیار مناسب قرار داریم دستگاه قضا موجب آن شده که با مدیریت مناسب دنبال شده است.

فرماندار تنگستان یاد آور شد: اگر در شهرستان مشکلاتی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشت با ورود و راهنمایی و ارشاداتی که کردند مشکلات به حداقل رساندن و امروز در تنگستان با کمک دستگاه قضا یک جو وحدت، همبستگی و صمیمت ایجاد شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306440

مهمترین اخبار ایران و جهان: