نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 16:08

چاپ چهارم «راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها» به دست اهالی رسانه می‌رسد

«راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها» به قلم اکبرنصراللهی با همت انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، «راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها» به قلم اکبر نصراللهی با همت انتشارات خبرگزاری فارس به چاپ چهارم رسید. این اثر یکی از آثار غرفه انتشارات خبرگزاری فارس در نمایشگاه کتاب سال جاری بود.

 «راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها» در ۴۶۴ صفحه و باقیمت ۱۶۰ هزار تومان روانه بازار نشر شد.

نصراللهی در مقدمه، کتاب «راهنمای پوشش خبری در رسانه‌ها» را اینگونه معرفی کرده است: پوشش خبری رایج‌ترین، جذاب‌ترین، متنوع‌ترین، مهم‌ترین، پیچیده‌ترین و جنجالی‌ترین کار رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های خبری است. اهمیت این ویژگی‌ها با تعدد و کثرت رسانه‌ها، گستره کارها و تکنولوژی‌ها و آرایش جدید ارتباطی، نه تنها کم نشده بلکه بیشتر نیز شده است. علاوه بر این افزایش دسترسی‌های مخاطبان به رسانه‌های مختلف و بالارفتن سواد‌‌ آن‌ها نیز بر حساسیت و اهمیت کار افزوده است.

عوامل آشکار و پنهان بسیاری اعم از درون‌سازمانی و برون‌سازمانی بر پوشش خبری اثر می‌‌گذارند که شناسایی این عوامل و یا میزان تأثیر آن به راحتی ممکن نیست، در عین حال می‌توان با تبادل تجربیات، هم‌آموزی، استفاده از تحقیقات رسانه‌ای، تسلط بر ابزارها و تاکتیک‌‌های خبری و آشنایی با علوم دیگر هم به‌ خوبی خبر را مدیریت کرد و هم این‌که تولیدات خبری رسانه‌های دیگر را تحلیل کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای انتشارات خبرگزاری فارس این اثر را تهیه کنند.( لینک خرید مستقیم)

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305940

مهمترین اخبار ایران و جهان: