نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 09:54

دستگیری ۳ شیطان‌صفتی که کابوس زن و شوهر گرمساری شده بودند

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه متهمی که زوج گرمساری را مورد ضرب و شتم و اذیت و آزار قرار دادند، در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی اعلام شکایت خانمی مبنی بر اینکه به همراه همسر خود حین تردد در حاشیه شهر گرمسار توسط سه فرد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و متهمان وی را سوار بر یک دستگاه پراید کرده و پس از اذیت و آزار در شهر رها کردند، به سرعت چند تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی نسبت به بررسی دقیق موضوع اقدام کرده و وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و با بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی نسبت به شناسایی متهمان اقدام کردند، ادامه داد: راننده خودرو که به جرم حمل مواد مخدر دارای ۱۲ سال حبس بود و در مرخصی از زندان به سر می‌برد، در یک عملیات منسجم توسط پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف متهم به بزه انتسابی و معرفی همدستان خود خبر داد و افزود: ۲ متهم دیگر این پرونده که تبعه یکی از کشورهای خارجی و سابقه‌دار هستند، در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و هر کدام طی عملیات جداگانه‌ای دستگیر شدند.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه هر سه متهم انگیزه خود از انجام این کار را مصرف مشروبات الکلی عنوان کردند، اظهار کرد: شرب خمر زمینه ارتکاب جرائم خشن را در افراد افزایش می‌دهد و از این رو، اگر ارزش‌های دینی و اجتماعی در جامعه حفظ شود، میزان آسیب و ناهنجاری‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

پایان پیام/74007/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1357840

مهمترین اخبار ایران و جهان: