نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 09:21

میدان کار فرهنگی در سنندج گسترش یابد

سنندج - استاندار کردستان گفت: انتظار داریم شهرداری سنندج با همکاری دستگاه های فرهنگی به تقویت فعالیت های فرهنگی و هویت بخش در مرکز استان بپردازد و میدان کار در این عرصه را گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در دیدار با اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: وفاق و همدلی موجب اجرای پروژه‌های عمرانی و عملکرد مثبت شورا و شهرداری سنندج شده است.

وی افزود: از رسانه‌ها خواستاریم که وفاق و همدلی را در جامعه تقویت کنند و به هیچ کسی اجازه ندهیم که این تعامل و همدلی خدشه دار شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: مردم بیشترین آسیب را از اختلافات بین مدیران و متولیان امر می‌بینند لذا در مقابل هر موضوعی که در مقابل همگرایی موجود در استان بایستد، خواهیم ایستاد.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: در کنار امور عمرانی باید به امور فرهنگی هم توجه شود و میدان کار فرهنگی گسترش یابد و تعامل با دستگاه‌های متولی امر تقویت شود.

وی افزود: سنندج به تنهایی می‌تواند الهام دیگر شهرهای کردنشین باشد و در این راستا باید نشاط اجتماعی در استان تقویت شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: همایش سرمایه گذاری باید در سطح فراملی برای توسعه شهر سنندج برگزار شود.

زارعی کوشا افزود: ما دنبال مراسم و تشریفات نیستیم و به دنبال سرمایه گذاری عملی هستیم که در همان روز ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه جذب کنیم.

وی اظهار داشت: باید تمهیداتی اندیشیده شود که به صورت متناوب، مفاخر استان مورد تجلیل قرار گیرند و به عنوان الگوهای موفق به مردم معرفی شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1323784

مهمترین اخبار ایران و جهان: