نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:50

مسئولان به فکر ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کردستانی باشند

سنندج - امام جمعه سنندج گفت: مسئولان به فکر ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کردستانی باشند و حمایت ویژه ای از کولبران در مناطق مرزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: استان کردستان دارای منابع خدادادی بسیاری است و از قطب‌های کشاورزی و معدنی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: باید مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی با برنامه ریزی درست به فکر ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کردستانی باشند.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: مبحث قاچاق از جمله مباحثی است که بر اساس قانون باید با آن برخورد شود چرا که صدمات اقتصادی بسیاری برای همه کشورها دارد اما باید این را در نظر گرفت که مسئله کولبران در مناطق مرزی استان بسیار متفاوت است.

ماموستا رستمی افزود: انتظار می‌رود که مسئولان و متولیان امر برای کمک به معیشت مرزنشینان و حل مشکلات کولبران تلاشی ویژه داشته باشند.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کنگره عظیم حج فرصتی مغتنم برای تقویت همدلی و برادری مسلمانان جهان است.

ماموستا رستمی افزود: امیدواریم حجاج کردستانی سفرای خوبی برای مردم متدین و فرهنگی کردستان باشند.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته بر آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آموزه‌های دینی و ارزش‌های اخلاقی تأکید کرد و از خانواده‌ها خواست در این زمینه تلاش بیشتری نمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288540

مهمترین اخبار ایران و جهان: