نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 20:21

یاد خدا انسان را از آسیب ها مصون می دارد

قم- تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: انسان برای مصون ماندن از آسیب ها همواره باید خدا را یاد کرده که در این صورت بنا به فرموده قرآن، خداوند نیز انسان را یاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی، بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار سردار رادان فرمانده انتظامی کشور اظهار داشت: به یاد خدا بودن، انسان را همواره از آسیب‌ها مصون می‌دارد و خداوند در قرآن نیز به این امر تاکید دارد که خدا را یاد کنید تا خدا نیز شما را یاد کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار داشت: کسانی که در عرصه مسئولیت قرار دارند، بدانند که اگر متوسل به پروردگار و ائمه معصومین (ع) باشند قطعاً در کارهای خود نتایج بهتری را دریافت می‌کنند و کسانی که در قم مسئولیت داشته اند و در این شهر به مردم خدمت کردند به این موضوع رسیدند.

آیت الله سعیدی گفت: در انتصاب مسئولین باید شرایط مختلفی را در نظر گرفت و باید همکاران که دارای نگاه و روحیه ای همانند فرمانده انتظامی دارد به خدمت گرفته شوند.

امام جمعه قم ابراز داشت: دشمنان در طول انقلاب اسلامی افراد و حوادث مختلف کشور را دنبال کرده و می‌کنند و با روش‌های گوناگون به دنبال تحمیل مشکلات به این کشور هستند اما به دلیل آنکه ملت ایران متوسل به ائمه بوده و به خداوند توکل داشته اند دشمنان را در این نقشه‌ها ناکام گذاشته و همین امر موجب عصبانیت آنان شده است.

آیت الله سعیدی ابراز داشت: نقش مردم در صحنه و جامعه بسیار مهم است و همگان باید در مسیر رهبر معظم انقلاب گام بردارند و نباید به حرف کسانی که از روی سلیقه و اظهار نظر شخصی بیان می‌کنند توجه کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287684

مهمترین اخبار ایران و جهان: