نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 20:02

فرهنگ جهادی راهکار حل مشکلات و تحول آفرین است

اراک- استاندار مرکزی گفت: فرهنگ، روحیه و اقدام جهادی همچنان باید با شتاب دنبال شود چراکه تنها راه صحیح حل مشکلات، گفتمان و فرهنگ جهادی است و تحول جز از این راه ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در گردهمایی جهادگران و سنگر سازان بی سنگر استان مرکزی و کردستان اظهار داشت: همیشه این سوال وجود دارد که امام خمینی (ره) چه دیدند که دست به تشکیل تعدادی نهاد انقلابی پس از پیروزی انقلاب زدند و این در حالی رقم خورد که همه آنها سازمان‌هایی داشتند که وظایفی برعهده آنها بود.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به درستی یک مسیر را تشخیص دادند و مجموعه‌هایی را با حضور جوانان و گروه‌های تحول‌گرا ایجاد کردند و سازمان‌های انقلابی و جهادی با این نگاه شکل گرفت که نقیصه نظام اداری را که مردم از آن نارضایتی داشتند و آسیب دیده بودند، جبران کند.

مخلص الائمه بیان کرد: این اقدام امام خمینی (ره) انقلاب اداری بود که در کنار انقلاب فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، انجام داد تا نقیصه انقلاب اداری برداشته شود. عنوان جهاد و جهادگری که نقل محافل انقلابی در سال‌های اخیر است، یادگار جهاد سازندگی است.

وی با تاکید بر اینکه کارهای بزرگی توسط سه هزار سنگر ساز شهید بی‌سنگر کشور انجام شده است گفت: راه اقدام جهادی همچنان باید با شتاب دنبال شود چراکه تنها راه صحیح حل مشکلات، اقدام جهادی است و تحول جز از این راه ممکن نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1290984

مهمترین اخبار ایران و جهان: