نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:48

رویداد ملی کارآفرینی فناوری‌های نوین سلامت در اردبیل آغاز می‌شود

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: رویداد ملی کارآفرینی فناوری‌های نوین سلامت از چهارشنبه ۳ خرداد ماه در نگارخانه خطایی مجموعه بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهاد پورفرضی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این رویداد ۳ روزه با شرکت ۱۰۲ نفر از داوطلبان ایده پرداز از سراسر کشور در حوزه های فناوری با محورهای توریسم سلامت، پزشکی و دندانپزشکی از راه دور، نانو و بیوتکنولوژی، ابزار و تجهیزات پزشکی و مدیریت آلاینده های خدمات سلامت و جوانی جمعیت برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد محورهای ویژه‌ای را هم در حوزه‌های سلامت خانواده، آموزش علوم پزشکی و پایش آن و کاربرد هوش مصنوعی در نظام سلامت را مد نظر دارد که این محورها نیز برگزیدگان خاص خود را خواهد داشت.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به اهمیت انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشور های عضو اکو (اردبیل ۲۰۲۳) و برگزاری رویدادهای ملی، بیان کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه در نگارخانه خطائی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی برگزار می‌گردد و تیم‌های شرکت‌کننده با طی کردن فرآیند آموزشی راه‌اندازی یک استارتاپ در کنار منتورهای کارآفرینی تا انتهای روز جمعه، در روز پایانی مدل استارتاپ ارایه شده خود را در معرض داوری داوران تخصصی قرار خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اختتامیه این رویداد نیز عصر روز جمعه ۵ خرداد ماه در محل نگارخانه خطائی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235384

مهمترین اخبار ایران و جهان: