نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 18:06

تخصیص410 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبرسانی خدابنده

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان خدابنده ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد تصویب قرار گرفته که از این میزان ۴۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسائل و مشکلات حوزه آبرسانی شهرستان خدابنده در نشستی با حضور سید البرز حسینی نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی، علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و جواد تاراسی فرماندار خدابنده مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان خدابنده ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد تصویب قرار گرفته که از این میزان  ۴۱۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: افزون بر این ۸۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات شهرهای دارای تنش آبی برای شهرهای قیدار، گرماب، سهرورد و کرسف در شهرستان خدابنده تصویب شده بود که ۱۰۰ درصد این اعتبارات تخصیص یافته است که تحقق اعتبارات آبرسانی در این شهرستان را به ۷۷ درصد رسانده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح تامین اضطراری آب آشامیدنی شهر قیدار دو حلقه چاه حفاری شده و پنج کیلومتر خط انتقال به همراه یک باب مخزن ۵ هزار متر مکعبی نیز احداث خواهد شد.

جزء قاسمی میزان اعتبار اجرای طرح آبرسانی اضطراری به شهر قیدار را بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در قالب اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی نیز ۷۰ روستا در شهرستان خدابنده در دست آبرسانی بوده که کار آبرسانی به ۳۱ روستا تا کنون به پایان رسیده است.

 

اقدامات شاخصی در حوزه آبرسانی خدابنده انجام شده است

همچنین سید البرز حسنی، نماینده مردم شهرستان خدابنده نیز در این جلسه با تقدیر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در اجرای طرح های آبرسانی گفت: در حوزه آبرسانی شهرستان خدابنده اقدامات شاخصی انجام پذیرفته است.

 نماینده مردم شهرستان خدابنده تاکید کرد: از همه ظرفیت‌های نمایندگی برای حمایت از اجرای طرح‌های آبرسانی و اصلاح شبکه‌های فرسوده استفاده کرده و پیگیری‌های ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات بیشتر به کار بگیرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1214384

مهمترین اخبار ایران و جهان: