نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 22:35

دولت به‌دنبال تحقق مطالبات مردم آبیک در حوزه محیط زیست است

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین گفت: مجموعه مدیریتی استان از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای تحقق مطالبات زیست محیطی مردم آبیک استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک با بیان اینکه مسائل و مشکلات مردم در نظام اسلامی با تکیه بر سنت الهی حل می‌شود، اظهار داشت: برای تحقق دولت اسلامی عهد بسته‌ایم و پایبندی به این تعهد، سخت‌ترین و مشکل ترین گره‌ها را باز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با حصول موفقیت‌ها و ارتقا شاخص‌ها، هرگز راضی به یک سطح نباشید و برای موفقیت بیشتر تلاش کنید، گفت: سال گذشته شاهد نهایت تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام بودیم ولی با همراهی مردم توطئه دشمنان راه به جایی نبرد و باز هم ملت ایران در میدان بصیرت و آگاهی با سربلندی بیرون آمدند.

کاظمی افزود: مدیر نظام جمهوری اسلامی باید از دل تهدیدها و بحران‌ها، فرصت‌ها را احصاء کند و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف نمایند، موضوعی که در صورت اجرایی شدن بسیاری از مشکلات را برطرف خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان در چارچوب قانون از تمام ظرفیت‌های در اختیار برای کاهش آلام و تحقق مطالبات مردم شهرستان آبیک در حوزه زیست محیطی استفاده خواهد کرد و در این مسیر نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد.

وی افزود: هم اکنون شهرستان آبیک در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه اشتغال، مسکن ملی، مولد سازی دارای رتبه برتر در بین شهرستان‌های استان است که نشان دهنده توجه مجموعه مدیریتی استان به این شهرستان و عملکرد خوب مسئولان شهرستانی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214784

مهمترین اخبار ایران و جهان: