نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 13:35

احداث ۲۵ واحد مسکن محرومین در شهرستان تویسرکان

همدان- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان از احداث ۲۵ واحد مسکونی محرومین در این شهرستان با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و هفتصد میلیون تومان خبر داد.

سرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر از احداث ۲۵ واحد مسکونی جهت محرومین در شهرستان تویسرکان با واحدهای مسکونی در زمین‌های ۲۰۰ و ۲۵۰ متری با زیر بناهای ۵۰ و ۶۰ با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و هفتصد میلیون تومان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: برای هر واحد مسکونی ۲۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کمک بلاعوض و وام کمیته امداد امام خمینی و کمک خیرین تأمین و در راستای دومین کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان احداث خواهد شد در نظر گرفته شده است.

سوم خرداد روز نمایش قدرت نظامی ایران است

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان در ادامه گفتگو یادآور شد: فتح خرمشهر برگ درخشان در تاریخ ایران و از افتخارات کم نظیر ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی است همچنین سوم خرداد روز نمایش قدرت نظامی ایران خواهد بود.

کریمی با بیان اینکه جنگ تحمیلی عاملی برای رشد سریع انقلاب اسلامی است؛ خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر دشمنان را مجبور به انفعال کرد و پس از عملیات بیت المقدس بود که کشورهای حامی صدام در منطقه، شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل دادند.

وی، رونمایی از کتاب زندگی سردار شهید محسن عینعلی را از جمله برنامه‌های سوم خرداد دانست و تشریح کرد: در روز سوم خرداد رونمایی از کتاب زندگی سردار شهید حاج محسن عینعلی فرمانده گردان ۱۵۳ قاسم ابن الحسن (ع) انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تویسرکان در پایان گفتگو از ویزیت رایگان، رژه موتوری، سرکشی از خانواده ۵ شهید آزاد سازی خرمشهر و کلنگ زنی ساخت منزل محرومین نیز سخن گفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1227540

مهمترین اخبار ایران و جهان: