نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 18:08

رهاشدگی املاک شهرداری رشت قدمت دیرینه دارد

رشت- رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر تعیین تکلیف ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری در مسکن مهر گفت: به علت بی توجهی‌های مدیران وقت رهاشدگی املاک شهرداری قدمت دیرینه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: انتخاب شهردار رشت بر اساس تجربیات مدیریتی و تخصص در مباحث عمرانی و پاکدستی و صداقت در گفتار وی بوده است.

وی با اشاره به پروژه شهید سلیمانی در رشت افزود: با اجرای این پروژه شاهد روان سازی بار ترافیکی در مناطقی از شهر رشت خواهیم شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دریافت تسهیلات مربوط به ردیف بودجه شهرداری اضافه کرد: شهردار بابت دریافت تسهیلات تمرکزش را بر روی یک بانک قرار ندهد و به ظرفیت دیگر بانک‌های عامل نیز توجه داشته باشد.

واثق کارگرنیا با اشاره به خبر خوش شهردار رشت مبنی بر اجرای ممیزی املاک در منطقه ۴ این شهر بیان کرد: با اجرای ممیزی املاک می‌توان به منابع درآمدی پایدار برای رشت رسید و در موضوع تفکیک زباله از مبدا نیز انتظار داریم کارها با سرعت اجرایی شود.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری رشت در مسکن مهر افزود: رهاشدگی املاک شهرداری قدمت دیرینه دارد و به علت بی توجهی‌های مدیران وقت بسیاری از تأسیسات و تجهیزات داخلی متعلق به این ساختمان‌ها نیز به سرقت رفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه با مدیرانی که درباره وضعیت املاک شهرداری رشت در مسکن مهر کوتاهی و قصور کرده‌اند برخورد قانونی صورت بگیرد، گفت: انتظار داریم شهردار رشت هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدام کند و با مدیرانی که در نگهداری این املاک کوتاهی کرده‌اند و موجب ضرر و زیان به بیت المال شده‌اند نیز به صورت قانونی برخورد شود.

واثق کارگرنیا با اشاره به تملک حرایم رودخانه‌ها اضافه کرد: برخی از املاک حرایم رودخانه‌ها در وضعیت نامناسبی هستند و شهرداری می‌تواند با بهره مندی از ۱۶۰ واحد مسکونی متعلق به شهرداری رشت واقع در مسکن مهر نسبت به تملک املاک موجود در حرایم رودخانه‌ها اقدام کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225440

مهمترین اخبار ایران و جهان: