نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 15:40

رژیم صهیونیستی تحقیر شد/ قدردانی از ایران و محور مقاومت

«ماهر مزهر» تأکید کرد که مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام‌عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، یکی از رهبران جبهه خلق برای آزادی فلسطین گفت: در نبرد «انتقام آزادگان» قدرت موشکی و توان کیفی گردان‌های قدس و مقاومت تقویت شد و این افزایش قدرت منجر به وارد آمدن خسارات مستقیم به رژیم اشغالگر شد و بازدارندگی آن را در هم شکست و شکنندگی و ضعف جبهه داخلی‌اش را آشکار کرد.

«ماهر مزهر» در جریان سخنرانی در همایش بزرگداشت عملیات انتقام آزادگان و شهدای تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه افزود: گردان‌های قدس و مقاومت، صهیونیست‌ها را تحقیر و مجبور به رفتن به پناهگاه‌ها کردند و شهرهای آن را به شهر ارواح تبدیل کردند و خسارات اقتصادی هنگفتی به آن وارد کردند.

وی ادامه داد: دشمن جنایتکار تصور می‌کرد با ارتکاب این جنایت خائنانه می‌تواند مقاومت را سردرگم کند، اما مقاومت نبرد را با رهبری گردان‌های قدس مدیریت کرد. مقاومت اراده خود را بر دشمن صهیونیستی تحمیل و نبرد را به خوبی کنترل کرد.

مزهر تصریح کرد: این دستاورد را به جنبش جهاد اسلامی و ملت و مقاومت فلسطین تبریک می‌گوئیم. دستاوردی که ما را در آستانه مرحله جدیدی از کسب پیروزی قرار می‌دهد که تهدید ماهیت رژیم صهیونیستی را تقویت و یحران‌های درونی آن را تعمیق می بخشد.

این عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر نتوانست به هیچیک از اهداف اعلام شده و اعلام نشده خود از تجاوز به غزه دست یابد و این نشان می‌دهد که دشمن کسی است که التماس آتش‌بس می‌کند و مقاومت طرفی است که شرایط آتش‌بس شرافتمندانه را تعیین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مقاومت تنها راه مؤثر و اثبات شده برای پس گرفتن حقوق ملت فلسطین از دشمن صهیونیستی و مقابله با جنگ تمام عیار این دشمن علیه مردم و مقدسات فلسطین است.

ماهر مزهر در پایان از همه کسانی که از مقاومت در عملیات انتقام آزادگان پشتیبانی کردند و در کنار آن ایستادند و با سلاح، پول و اتخاذ موضع‌گیری صحیح از آن حمایت کردند، به ویژه محور مقاومت در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، سوریه و حزب الله قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225040

مهمترین اخبار ایران و جهان: