نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 18:39

فعالیت سامانه بارشی تا فردا در کرمانشاه ادامه دارد

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آینده، گفت: فعالیت سامانه بارشی تا فردا در کرمانشاه ادامه دارد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی سامانه‌ای بارشی طی امروز و فردا (یکشنبه) جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعدوبرق در استان کرمانشاه می‌شود.

وی افزود: شرایط ناپایدار که در نیمه شمالی و نواحی غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب، ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: وزش باد که امروز در نواحی غربی قابل توجه خواهد بود ممکن است طی ساعاتی از امشب و فردا مجدداً هوا را بخصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود کند.

دولتشاهی بیان کرد: با عبور موج مذکور در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه شرایط نسبتاً پایداری در استان کرمانشاه حاکم می‌گردد.

وی ادامه داد: به دنبال این وضعیت در روزهای پنجشنبه و جمعه با تقویت ناپایداری ممکن است در بعضی ساعات شاهد رگبارهای پراکنده بهاری و رعدوبرق در استان باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: همچنین دمای هوا که امروز و فردا کاهش می‌یابد از دوشنبه تا چهارشنبه روندی افزایشی و در روزهای پایانی هفته مجدداً کاهش خواهد یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1225484

مهمترین اخبار ایران و جهان: