نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:06

فیلم سینمایی «مصلحت» با حضور عوامل امشب در همدان اکران می شود

همدان- رئیس حوزه هنری استان همدان از اکران فیلم سینمایی «مصلحت» در همدان خبر داد.

محمدمهدی سموات در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: فیلم سینمایی «مصلحت» در پردیس سینمای مهر قدس خیابان بوعلی در روز یکشنبه ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۲۰ اکران خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به آدرس ghisheh7. ir مراجعه کنند.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه، از ۱۷ خرداد ماه توسط پخش بهمن سبز روی پرده نقره‌ای سینماهای سراسر کشور رفته و امشب در همدان با حضور کارگردان اکران می‌شود.

این فیلم سینمایی که در ژانر سیاسی و معمایی ساخته شده و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دریافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول، رونمایی شد؛ پس از این رویداد سینمایی به دلیل برخی برداشت‌های سیاسی، با چالش‌ها و حواشی مختلفی برای اکران در سینماهای کشور مواجه شد که نمایش رسمی آن را به مدت سه سال به تأخیر انداخت.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، مهدی حسینی‌نیا، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر و… به ایفای نقش می‌پردازند.

«مصلحت» که نخستین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم و سریال اوج محسوب می‌شود، روایتی از پرونده مشکوک و پر رمز و راز پسر یکی از مقامات عالی‌رتبه کشور است که در حال و هوای دهه‌شصت سپری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277340

مهمترین اخبار ایران و جهان: