نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 13:25

لزوم گاز رسانی به روستاهای جنگل‌نشین برای جلوگیری از سوخت هیزم

خرم‌آباد- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان بر لزوم گاز رسانی به روستاهای جنگل‌نشین این استان برای جلوگیری از مصرف سوخت هیزم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین میرزایی امروز پنج شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز لرستان ضمن تقدیر از مدیر و کارکنان شرکت گاز استان در خصوص گازرسانی به مناطق محروم به خصوص روستاهای جنگل نشین که جایگزین مصرف سوخت هیزم در این مناطق می‌شود، اهمیت منابع طبیعی و حفظ پوشش گیاهی را مطرح و راه‌های کاهش خسارت ناشی از عملیات عمرانی پروژه‌های گازرسانی را تشریح کرد.

وی بر صیانت از جنگل‌ها تاکید بسیار داشت و در راستای مسئولیت اجتماعی خواستار همکاری بیشتر شرکت گاز در امر حفاظت از منابع طبیعی شد.

در ادامه مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن تقدیر از همکاری تنگاتنگ اداره کل منابع طبیعی در راستای گازرسانی به روستاها و شهرهای فاقد گاز، اظهار کرد: در طراحی و مطالعات گازرسانی، به نحوی اقدام شده که کمترین آسیب به منابع طبیعی وارد شود.

کرم گودرزی قول مساعد داد که در راستای مسؤلیت اجتماعی در امر فرهنگ سازی و کمک به حفاظت از منابع طبیعی حداکثر همکاری را به عمل آورد و صیانت از منابع ملی را در دستور کار شرکت گاز استان قرار دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270684

مهمترین اخبار ایران و جهان: