نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 11:30

پروژه تعریض پل قشلاق سنندج به زودی به بهره برداری می رسد

سنندج- شهردار سنندج گفت: عملیات پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق سنندج در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افزایش شبکه معابر، تسهیل شبکه عبور و مرور، کاهش ترافیک و افزایش ایمنی از مهم‌ترین اهداف اجرای پروژه تعریض لاین خروجی پل قشلاق سنندج است.

وی تصریح کرد: قرارگیری پل قشلاق در ورودی شهر و به علت تردد بسیار زیاد ترافیک و نبود عرض مناسب سواره‌رو در پل موجود شاهد ترافیک در ساعت‌های اوج و به وجودآمدن قیف ترافیکی هستیم.

شهردار سنندج اعلام کرد: این پروژه با مشخصات تعریض پل قشلاق به طول ۳۰۰ متر به عرض ۹ متر، ۳ دهنه ۲۰ متری و ۲ دهنه ۱۸.۵ متری، ۲۰ عدد تیر بتنی پیش ساخته پیش تنیده، ۱۲ عدد شمع به عمق ۷ تا ۲۳ متر و ۱۲ عدد ستون به ارتفاع ۵ متر و اجرای روسازی با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست.

رشیدی خاطرنشان کرد: تاکنون عملیات شمع گذاری، بتن ریزی، عملیات اجرای سرستون و تیرگذاری این پروژه به اتمام رسیده و روند اجرا نیز با سرعت در حال انجام است.

وی اعلام کرد: بر اساس پیش بینی‌های به عمل آمده برای اجرای این پروژه ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه در نظر گرفته شده و بدون شک نقش مهمی در کاهش ترافیک ورودی شهر خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1270240

مهمترین اخبار ایران و جهان: