نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 17:29

تضمین امنیت روانی جامعه با اجرای قانون عفاف و حجاب

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی را در جامعه تضمین می‌کند.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا به موضوع طرح عفاف و حجاب اشاره و اظهار داشت: اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی را در جامعه تضمین می‌کند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: دشمنان ایران که با هزینه‌های گزاف رسانه‌ای و تبلیغاتی برای ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و ناامن کردن کشور ناکام ماندند؛ توطئه ای دیگری از سر گرفتند و آن بی‌حجابی در جامعه اسلامی ایران است؛ غافل از اینکه عفّت و حیاء زنان مومن و اصیل ایرانی در دنیا زبانزد است و اسناد تاریخی نشان می‌دهد که زنان ایرانی در هیچ دورانی برهنه و بی حجاب نبوده اند.

سردار بهرامی افزود: ایران ما در سایه انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ملت ایران و خود باوری زنان و مردان ایرانی به پیشرفت‌های خیره کننده‌ای در همه زمینه ها دست پیدا کرده است و امروز یکی از قدرتمندترین کشورها در زمینه‌های مختلف علمی ، پزشکی، دفاعی ، سیاسی ، فرهنگی و حتی اقتصادی در منطقه و جهان است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی خاطرنشان کرد: البته پیشرفت و توسعه همه جانبه در سایه امنیت پایدار امکانپذیر است که یکی از مؤلفه های امنیت، امنیت روانی و اجتماعی است که دشمن آن را هدف قرار گرفته و قصد دارد با ترویج بی حجابی و بی حیایی در جامعه امنیت روانی و اجتماعی جامعه را مختل کند.

سردار بهرامی گفت: برای اجرای قانون عفاف و حجاب در جامعه همه باید پای کار بیایند و وظایفشان را انجام دهند و مجموعه انتظامی را در اجرای آن یاری کنند چرا که اجرای قانون عفاف و حجاب، امنیت روانی و اجتماعی جامعه را تضمین می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1200684

مهمترین اخبار ایران و جهان: