نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 14:50

هیئت اندیشه‌ورز با حضور فرزندان شاهد در بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهر- فرماندار بوشهر گفت: هیئت اندیشه‌ورز با حضور فرزندان شاهد شاغل در ادارات بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی ظهر دوشنبه در نشست با فرزندان شهید شاغل در دستگاه‌های اداری و اجرایی شهرستان بوشهر اظهار داشت: کشور در شرایط حساس جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار دارد.

وی اضافه کرد: دشمنی‌ها از گذشته تا امروز بوده و همچنان هم ادامه دارد و باید متناسب با دشمنی دشمن آماده باشیم و اقدام کنیم که انشااله با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر رئیس جمهور از این شرایط عبور خواهیم کرد.

فرماندار بوشهر بیان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که حق بزرگی بر گردن ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: جانبازان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در دستگاه‌های دولتی شاغل هستند نیز بار سنگینی از مسئولیت را بر عهده دارند چراکه الگوی بزرگی برای بقیه و المان و نماد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رحیمی افزود: ادارات شهرستان بوشهر اگر شهید دارند یا اگر فرزندان شهدا در آن دستگاه شاغل هستند تمثال مبارک این شهیدان را در اداره خود نصب کنند.

فرماندار بوشهر همچنین از تشکیل هیئت اندیشه ورز با حضور فرزندان شاهد شاغل در ادارات بوشهر خبر داد و گفت: این افراد در مسائل مختلف از نقطه نظرات آنها استفاده خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246884

مهمترین اخبار ایران و جهان: