نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 18:41

گرامیداشت سی‌ و‌ چهارمین سالگرد رحلت امام در زنجان + عکس

سی‌و‌چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با حضور با شکوه و اقشار مختلف مردم در زنجان برگزار شد.

به گزاری خبرگزاری فارس از زنجان، سی‌و‌چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) امروز با حضور با شکوه و اقشار مختلف مردم زنجان برگزار شد.

مردم زنجان در سی‌و‌چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) با برگزاری دشته عزاداری حسینیه اعظم این شهر بار دیگر بر ادامه راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کردند.

مردم وفادار و همیشه در صحنه زنجان همچون با حضور در سی‌ و‌ چهار سال گذشته با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)  اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان نظام و انقلاب آسیبی به این انقلاب وارد کنند.

ایستادگی و مقاومت و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیام دیگر حضور مردم در مراسم عزاداری و گرامیداشت بنیانگذار کبیر انقلاب بود، بزرگ مردی با انقلاب خود جهان را تکان داد.

حضور جوانان و نوجوانان در کنار اقشار مختلف مردم از زیبایی‌های این مراسم در زنجان بود، مراسمی که به همت پایگاه مقاومت بسیج ۱۳ حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

این مراسم با حضور مدیران و مسوولان استان از جمله آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همچون مرکز استان در شهرهای مختلف استان نیز برگزار شد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1261584

مهمترین اخبار ایران و جهان: