نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 18:58

رفع تصرف ۵ هزار میلیارد ریالی از اراضی دولتی استان همدان

همدان- سرپرست راه و شهرسازی استان همدان از رفع تصرف از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب اسدالهی اظهار کرد: با تلاش همکاران در یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان در تاریخ نهم اردیبهشت ماه سال جاری یک مورد رفع تصرف با صدور اجراییه واقع در همدان منطقه گنج‌نامه به صورت فنس کشی به مساحت تقریبی ۴۲۰ متر مربع به ارزش تقریبی به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه نیز یک مورد تصرف در شهرستان اسد آباد به صورت گود برداری به مساحت تقریبی ۲۳۷ متر مربع به ارزش تقریبی ۳۵ میلیارد ریال، در تاریخ اردیبهشت ماه یک مورد تصرف در ملایر به صورت اراضی کشاورزی به ارزش تقریبی ۵ هزار میلیارد ریال، در مورخ ۱۷ اردیبهشت نیز یک مورد رفع تصرف واقع در اراضی همدان در منطقه فقیره به خاکو به صورت نهال کاری به مساحت تقریبی ۴۲۰ متر مربع به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال رفع تصرف و به اراضی دولت اعاده شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: در مجموع؛ با حرکت جهادی اراضی با ارزش ریالی مبلغی بالغ بر ۵ هزار و ۸۳۰ میلیار ریال باز پس گرفته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1198340

مهمترین اخبار ایران و جهان: