نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 11:43

جنبش جهاد اسلامی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی به تاخیر نمی‌افتد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه‌شنبه به حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه که به شهادت شماری از فرماندهان شاخه نظامی این جنبش منجر شد، واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: پاسخ فلسطینیان به جنایت وحشیانه بامداد امروز خیلی به تاخیر نخواهد افتاد و گردان‌های قدس و دیگر گروه‌های مقاومت هرگز در برابر خون‌های پاکی که ریخته شده، کوتاه نمی‌آیند.

جنبش جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را مسئول پیامدهای ناشی از این تجاوزات توصیف کرد و اعلام کرد: صهیونیست‌ها در این حملات از همه خط قرمزها عبور کرده و آتش‌بس را نقض نمودند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است که رژیم صهیونیستی اهداف مدنظرش از این حملات را محقق نخواهد کرد و این تجاوزات وحشیانه نتیجه جز وحدت هرچه بیشتر صفوف مقاومت فلسطین و پایداری مقاومت بر مواضعش، نخواهد داشت.

بامداد امروز منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اهدافی در نوار غزه را بمباران کردند. در این تجاوز وحشیانه سه فرمانده گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) و شماری از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199640

مهمترین اخبار ایران و جهان: